Sekolah Kebangsaan Blog Budak Kecik

Blog kurang belajar ini telah dimasuki dan diajar oleh cikgu:
Fitrihadi

*Cikgu-cikgu blog pun nak mengajar gak? sila tinggalkan comment cikgu. kalau nak buat entry pun boleh. tinggalkan permalink dan nama cikgu akan tersenarai di atas. Ada? Ada saya kesah? haha

Thursday, February 4, 2010

hari cikgu yang mengantuk

CONTOH AYAT BANYAK TITIK

pada hari itu.......tahun lepas....adalah hari cikgu......saya sangat boring kerana pagi-pagi kena pegi perhimpunan sekolah.......selepas itu ada jamuan kelas........selepas itu ada sesi bagi hadiah kat cikgu......saya bagi hadiah pensel warna sebatang untuk seorang cikgu.......jadi habis 12 batang pensel warna saya bagi pada semua cikgu.......untuk membuatkan cikgu terkejut dengan hadiah saya, jadi saya membalut pensel warna tersebut dengan kertas katalog courts mamoth yang berwarna warni dan nampak mahal kerana banyak barang yang mahal terlukis di atas kertas katalog itu.....

selepas bagi-bagi hadiah, cikgu pun keluar kerana dia nak sambung makan lagi dengan kawan-kawan cikgunya...selepas itu saya tak ingat apa yang terjadi kerana sedar-sedar saja, loceng sudah berbunyi dan tangan saya sudah dibasahi air liur yang mengalir ke atas meja......................

0 komeng:

kotak kutok

entry lama

Followers