Sekolah Kebangsaan Blog Budak Kecik

Blog kurang belajar ini telah dimasuki dan diajar oleh cikgu:
Fitrihadi

*Cikgu-cikgu blog pun nak mengajar gak? sila tinggalkan comment cikgu. kalau nak buat entry pun boleh. tinggalkan permalink dan nama cikgu akan tersenarai di atas. Ada? Ada saya kesah? haha

Friday, February 26, 2010

saya sedih dan terharu kerana kena denda

CONTOH ENTRY GUNA FONT KECIK DAN BESAU SERENTAK!

Masa di sekolah, cikgu marah saya sebab saya tak bawak buku. sebagai denda cikgu saya suruh berdiri tapi kawan lain duduk. lepas cikgu keluar, saya cari lagi buku itu. rupa-rupanya buku saya ada atas kerusi di bontot saya. saya merasa sungguh sedih dan terharu kerana dihukum berdiri. lepas ni saya janji akan letak buku di atas meja dan bukan lagi di bawah bontot.

2 komeng:

YoshaMaDa February 27, 2010 at 2:41 AM  

Adoyai! Camna bole terlupa buku tu duduk atas kerusi.. Haha.. Takpa. Lain kali jangan buat lagi, ek..

Lia3003 April 25, 2010 at 12:04 PM  

alahai, cutenya ayat2 ni, awak betol3 budak kecik eah..hihi

kotak kutok

entry lama

Followers